Ανακοινώσεις  
OΡΚΩΜΟΣΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (05/02/2019)
«Πίνακες αντιστοιχίσεων μαθημάτων του τμήματος Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής με μαθήματα του πρώην Τμήματος Μηχανικών Ενεργειακής Τεχνολογίας» (29/10/2018)
Ηλεκτρονικές Διευθύνσεις Τμημάτων ένταξης φοιτητών Τμήματος Μηχανικών Ενεργειακής Τεχνολογίας (24/10/2018)
 Τμήμα Μηχανικών Ενεργειακής Τεχνολογίας ΤΕ 
Τσιαντής Κωνσταντίνος
Τσιαντής Κωνσταντίνος

 

Ο Κώστας Ν. Τσιαντής γεννήθηκε στη Χελιδόνα Ευρυτανίας, όπου έζησε τα πρώτα χρόνια της ζωής του και τέλειωσε το Δημοτικό. Είναι απόφοιτος του Λυκείου Βύρωνα και διπλωματούχος της Σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Ε.Μ.Π (1973). Έκανε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στην Αμερική όπου σπούδασε Φιλοσοφία, Παιδαγωγική, Ψυχολογία και Ερευνητική Μεθοδολογία και εξειδικεύτηκε στην Παιδαγωγική και Διδακτική της Τεχνολογίας. Το 1980 πήρε τον τίτλο του Master of Education και το 1989 το διδακτορικό του δίπλωμα (Ph.D) από το Πανεπιστήμιο του Μαίρυλαντ, τμήμα Βιομηχανικής, Τεχνολογικής και Επαγγελματικής εκπαίδευσης.
Διετέλεσε προϊστάμενος του τμήματος εκπαιδευτικού εξοπλισμού και του Τμήματος Εκπαιδευτικών Μελετών της Διεύθυνσης Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Σχεδίων του ΥΠΕΠΘ (1981-1987). Υπήρξε βασικό μέλος της ομάδας εργασίας του ΥΠΕΠΘ για την ανάπτυξη των Ενιαίων Πολυκλαδικών Λυκείων (1983-1992) και επιστημονικός υπεύθυνος της ανάπτυξης σ' αυτά του προγράμματος Τεχνολογία και Παραγωγή.
Το 1989 έγινε Καθηγητής στο ΤΕΙ Αθήνας, στο οποίο είχε υπηρετήσει επί δεκαετία ως εργαστηριακός και Αναπληρωτής καθηγητής. Διετέλεσε υπεύθυνος του Τομέα Αξιοποίησης Ενεργειακών Πόρων και Διαχείρισης Συστημάτων, στο Τμήμα Ενεργειακής Τεχνολογίας του ΤΕΙ Αθηνών κατά τα διδακτικά έτη 1995-1996, 1998-1999 και 2001-2002, 2008-. Έχει διδάξει στο ΤΕΙ ένα φάσμα μαθημάτων και σήμερα διδάσκει τα μαθήματα: (1) Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου, (2) Οικονομική Ανάλυση Ενεργειακών Συστημάτων, (3) Παραγωγή Τεχνογνωσίας και Μεταφορά Τεχνολογίας.
Υπήρξε επικεφαλής της ομάδας των εμπειρογνώμων για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη του Τμήματος Παιδαγωγικής και Διδακτικής της Τεχνολογίας (Γενικής Τεχνολογίας) της ΑΣΠΕΤΕ κατά τα έτη 1998-2002. Κατά την περίοδο αυτή δίδαξε στο νεοσύστατο Τμήμα τα μαθήματα: (1) Εξέλιξη της Παιδαγωγικής και Διδακτικής του μαθήματος της Τεχνολογίας, (2) Παιδαγωγική και Διδακτική της Τεχνολογίας, και (3) Ειδική Διδακτική της Τεχνολογίας.
Υπήρξε επιστημονικός υπεύθυνος μιας σειράς ερευνητικών προγραμμάτων που χρηματοδοτήθηκαν από το ελληνικό κράτος και την Ευρωπαϊκή Ένωση, και πιο πρόσφατα του προγράμματος Φρόνηση. Έχει εκπονήσει μελέτες και έχει δημοσιεύσει ερευνητικές εργασίες στους τομείς: α) της Φιλοσοφίας και της Παιδαγωγικής, β) της Τεχνολογίας και των Συστημάτων Ελέγχου, και γ) των Μαθηματικών και της Πληροφορικής. Στις φιλοσοφικές του έρευνες προσπάθησε να αναδείξει τους θεμελιώδεις τρόπους του ανθρώπινου νοείν και να διερευνήσει την ιστορική τους ανέλιξη, επισημαίνοντας τη σημασία που έχει η σύμμετρη ανάπτυξή τους για τον άνθρωπο και την κοινωνία. Στην Τεχνολογία είναι ο εισηγητής της μεθόδου TOR (2003) για τον έλεγχο των συστημάτων, ενώ στα Μαθηματικά έγινε πρόσφατα ο εισηγητής του νόμου της αντιπροσώπευσης ενός πληθυσμού και του νόμου της στατιστικής δειγματοληψίας (2008).
Το έργο του μαρτυρεί μια πολυετή προσπάθεια για μορφωτική σύνδεση των απαιτήσεων του τεχνικού ορθολογισμού με τις αρχές του ανθρωπισμού: για μια παιδεία και γνώση που υπηρετούν τη συνολική ανάπτυξη του ανθρώπινου παράγοντα και την αντιμετώπιση των μεγάλων προβλημάτων της σύγχρονης κοινωνίας και του ανθρώπου.

ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ

  1. Tsiantis C., "A philosophical, historical and pedagogical foundation of Technology Education with guidelines for program development in Greek secondary education", Ph.D Dissertation, Η.Π.Α: Πανεπιστήμιο του Μαίρυλαντ, 1989. σσ.409.
  2. Tsiantis C., "The status of technology at the classical Greek culture and its philosophical interpretation", Master Thesis, University of Maryland 1980.
  3. Tsiantis C., "An investigation into the technological developments of Classical and Hellenistic culture", Master Thesis, University of Maryland 1980.

ΜΕΛΕΤΕΣ

  1. Tsiantis C., κ. ά. "Technology Teaching as Linked to Science Education: 4 Modules", Αθήνα: ΥΠ.Ε.Π.Θ. - UNESCO, 1987. σσ.176.
  2. Τσιαντής Κ., κ.ά. "Τεχνολογία και Παραγωγή: Τεχνολογική Έρευνα και Ανάπτυξη", Αθήνα: ΤΕΙ Αθηνών, 1989. σσ. 108.
  3. Τσιαντής Κ. (Ed), "ΦΡΟΝΗΣΗ: Το νόημα και η σημασία της τεχνολογίας όπως προσλαμβάνεται από επιλεγμένες κοινωνικές ομάδες στην Ελλάδα (φοιτητές, καθηγητές, εργαζόμενους και διευθύνοντες των βιομηχανιών)", Πανελλαδική έρευνα, ΤΕΙ Αθήνας, 2004-2007, σσ.800.
  4. Τσιαντής Κ. (Ed), "Οργάνωση θεσμού περιοδικής υποχρεωτικής επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων των ΤΕΕ στην Ελλάδα : Ανίχνευση επιμορφωτικών αναγκών και Προτάσεις", Πανελλαδική έρευνα, ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (ΟΕΠΕΚ), Αθήνα, 2008.

ΒΙΒΛΙΑ

  1. Τσιαντής Κ., κ.ά. "Τεχνολογία και Παραγωγή - Εισαγωγή στην Τεχνολογία (Ιστορία της Τεχνολογίας)", Αθήνα: Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων: Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων. 1η έκδοση 1984. Ανατυπώθηκε δέκα φορές (1984-1997). σσ. 206.
  2. Τσιαντής Κ., κ.ά. "Τεχνολογία και Παραγωγή - Βασικές τεχνικές γνώσεις και δεξιότητες", Αθήνα: Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων: Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων. 1η έκδοση 1984. Ανατυπώθηκε δέκα φορές (1984-1997). σσ.184.
  3. Τσιαντής Κ., "Ιστορική Παιδαγωγική της Τεχνολογίας", Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα, 2001. σσ. 520.

Κατάλογος των κυριοτέρων δημοσιεύσεων:

  1. Τσιαντής Κ., "Το αίτημα για τον πολιτισμό ως βάση του διαλόγου για την παιδεία των Ελλήνων", Ελληνική Φιλοσοφική Επιθεώρηση, τόμος 11, τεύχος 33 (1994). σσ.240-247.
  2. Tsiantis C., "Paideia in the Information Era", 2ο World Congress of Philosophy, Paideia: Philosophy Educating Humanity. Βοστώνη, Αύγουστος 10-16, 1998.
  3. Τσιαντής Κ., "Φιλοσοφική και παιδαγωγική οριοθέτηση της έννοιας της ενεργού παιδείας", Ελληνική Φιλοσοφική Επιθεώρηση, τόμος 16, τεύχος 48, (1999). σσ.250-280.
  4. Τσιαντής Κ., "Η Παιδεία στην Τεχνολογία ως αναγκαίος παράγοντας της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης", Πρακτικά της Πανελλήνιας Ημερίδας: Τα τεχνολογικά μαθήματα στο Ενιαίο Λύκειο, Αθήνα: Ίων, 1999, σσ.55-65.
  5. Τσιαντής Κ., "Τεχνική δημιουργία και άνθρωπος: Προς μια πλανητική οντολογία και πολιτική", Ελληνική Φιλοσοφική Επιθεώρηση. Τόμος 18, τ.53, Μάϊος 2001.σσ. 184-199.
  6. Τσιαντής Κ., "Η Οδύσσεια του Είναι στον Heidegger", Ελληνική Φιλοσοφική Επιθεώρηση. 2003.
  7. Τσιαντής Κ., "Κατάφαση και αναγέννηση της φιλοσοφίας κατά τον Heidegger", 15ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ελληνικής Φιλοσοφίας, Ουρανούπολις, 1-7 Αυγούστου 2003. Στα πρακτικά Αντιλήψεις για τη φιλοσοφία: Από του προσωκρατικούς μέχρι σήμερα (Επ. Κ. Βουδούρης), Εκδόσεις Ιωνία, Αθήνα 2004.
  8. Τσιαντής Κ., "Η μεταστοιχείωση του υποκειμένου στον Heidegger", 11ο Πανελλήνιο Συνέδριο Φιλοσοφίας, Πάτρα, 17-19 Οκτωβρίου 2008.
  9. Τσιαντής Κ., "Ενώπιον του Όντος: Θεμελιώδεις τρόποι του νοείν στην κλασσική και τη σύγχρονη φιλοσοφία", 1o Παγκόσμιο Ολυμπιακό Συνέδριο Φιλοσοφίας, "Φιλοσοφία, ανταγωνιστικότητα και αγαθός βίος", Διεθνής Εταιρεία Ελληνικής Φιλοσοφίας Αθήνα-Σπέτσες: 27 Ιουνίου-4 Ιουλίου 2004. Εκδόσεις Ιωνία, Αθήνα 2005.
  10. Τσιαντής Κ., "Η Επιστήμη του χάους στον έλεγχο των τεχνολογικών συστημάτων". Πρακτικά του 2ου Συνεδρίου Τεχνολογίας και Αυτοματισμού. ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (1998), σσ.228-223.
  11. Τσιαντής Κ., "Συνθήκες μετάβασης στο χάος των μη γραμμικών συστημάτων", Πρακτικά του 3ου Συνεδρίου Τεχνολογίας και Αυτοματισμού. ΤΕΙ Πειραιά (2000).
  12. Tσιαντής Κ., "Εξισορρόπηση και βέλτιστη προσέγγιση Hankel ευσταθούς συστήματος συνεχούς χρόνου: Προγραμματισμός και εφαρμογή σε περιβάλλον Matlab", Πρακτικά 4ου Διεθνούς Συνεδρίου Τεχνολογίας και Αυτοματισμού, Θεσσαλονίκη 5-6 Οκτωβρίου 2002.
  13. Τσιαντής Κ., "Υπολογισμός βέλτιστου ρυθμιστή με LQG Εξισορρόπηση και ταυτόχρονο PID συντονισμό: Ρυθμιστής TOR (Υπολογισμός και Εφαρμογή σε Περιβάλλον Matlab)", Δελτίο Πανελληνίου Συλλόγου Ηλεκτρολόγων-Μηχανολόγων, Τεύχος 381, σσ.34-45.
  14. Tsiantis C., Sarras, I.C. and, D. A. Papachristos, "The TOR design for the optimal control of linear systems", Proceedings of the 5th International Conference on Technology and Automation organized by the Department of Automation, Alexander Technological Educational Institute of Thessaloniki, and the IEEE-Control Systems Society, October 15th-16th, 2005, pp.37-42.
  15. Tsiantis C., D. Papakostopoulos, G. Tsipas, "Technology and culture from an interdisciplinary perspective (Restoring reason in education)", 2nd Ιnternational conference on interdisciplinarity in education, May 11-13, National Technical University of Athens, Athens Greece, May 11-13, 2006.
  16. Tsiantis C., "Computing the sample size of multivariate population: the Athenian law of representation and sampling, in Long, C et al (Eds) Recent Advances on Applied Mathematics", Proceedings of the American Conference on Applied Mathematics (Math'08), Harvard Graduate School of Education, Cambridge, MA, USA, March 24-26, 2008, WSEAS Press, pp.301-306.
  17. Tsiantis C., "The Athenian law of representation and its extension in statistical sampling", Proceedings of the 20th Conference of the Hellenic Operational Research Organization (EEEE), Spetses, Greece, June 19-21, 2008.
  18. Tsiantis C., "The Athenian law of representation and its extension in stratified sampling", International Statistical Review, 2008.
  19. Tsiantis C., "Sample size computing for a univariate stratified population with non-zero mean differences: A propabilistic representative method", International Statistical Review, 2008.
  20. Tsiantis C., "Sample size computing for factorial designs: An extension of the Athenian representative method", 15th American Conference on Applied Mathematics, April 29-May 2, 2009, University of Huston Down Town.

Ηλεκτρονική διεύθυνση: cotsiant@live.com


^ Αρχή Σελίδας