Ανακοινώσεις  
ΝΕΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (07/11/2018)
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΑΣ ΣΤΗ ΣΔΟΚΕ (24/10/2018)
ΝΕΟ E-MAIL ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ (22/10/2018)
ΓΡΑΦΕΙΑ ΚΑΙ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (06/10/2018)
 Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας Department of Social Work 
Πρακτική Εργαστηριακή Άσκηση Ι - Εποπτεία

ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το Εργαστηριακό Μάθημα Πρακτική Εργαστηριακή Άσκηση (ΠΕΑ Ι)-Εποπτεία Ι στοχεύει στην εισαγωγή και εξοικείωση των σπουδαστών με την Πρακτική Εφαρμογή της Επιστήμης της Κοινωνικής Εργασίας σε οργανωμένες Κοινωνικές Υπηρεσίες και Φορείς με τους οποίους συνεργάζεται το Τμήμα. Οι εκπαιδευτικοί στόχοι αφορούν την κατανόηση, προσαρμογή και ενεργό συμμετοχή του σπουδαστή στο περιβάλλον της Κοινωνικής Υπηρεσίας, καθώς και την εξοικείωση του με το περιεχόμενο-αντικείμενο της εκπαιδευτικής εποπτείας . 

ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το περίγραμμα αναλύεται με βάση τους εκπαιδευτικούς στόχους που αφορούν α) την Κοινωνική Υπηρεσία-Οργάνωση και β)την Εκπαιδευτική Εποπτεία.  Σε σχέση με την Υπηρεσία-Οργάνωση: 
  • Γνωριμία-Εξοικείωση του σπουδαστή με την οργανωτική και διοικητική δομή της Κοινωνικής Υπηρεσίας ι τις παρεχόμενες υπηρεσίες
  • Σταδιακή εμπλοκή στα προγράμματα, δράσεις και στη δικτύωση της Κοινωνικής Υπηρεσίας με άλλες Οργανώσεις
  • Αναγνώριση του ρόλου του Κοινωνικού Λειτουργού και των ορίων μεταξύ των διαφορετικών ειδικοτήτων στα πλαίσια της διεπιστημονική ομάδας
  • Σταδιακή ανάπτυξη επαγγελματικής στάσης (αξίες και δεοντολογία) και επαγγελματικής ταυτότητας
  • Εξάσκηση σε μεθόδους παρατήρησης, δεξιότητες κοινωνικού λειτουργού, συλλογής και καταγραφής στοιχείων (δυναμικών οργάνωσης και παρεμβάσεων του εκπαιδευτή με τους εξυπηρετούμενους)
  • Εξάσκηση στην ανάπτυξη δεξιοτήτων γραπτής και προφορικής επικοινωνίας (σύνταξη κοινωνικού ιστορικού, συλλογή στοιχείων, λήψη συνέντευξης, κ.ά.)
  • Σταδιακή εξοικείωση και εφαρμογή της διαγνωστικής εκτίμησης της διαμεθοδικής κοινωνικής εργασίας σε σχέση με τους εξυπηρετούμενους
  • Σταδιακή εμπλοκή στις διαδικασίες αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών
 Σε σχέση με την Εποπτεία: 
  • Κατανόηση του Εκπαιδευτικού χαρακτήρα της  Εποπτείας και του ρόλου του Επόπτη ως Σύμβουλου και Καθοδηγητή
  • ανάπτυξη της ικανότητας να εκτιμά και να διαχειρίζεται αποτελεσματικά τη δική του συναισθηματική εμπλοκή, τις στάσεις και προκαταλήψεις του που επηρεάζουν τη σχέση του με τους εξυπηρετούμενους και το προσωπικό της Υπηρεσίας-Οργάνωσης
  • Ανάπτυξη της ικανότητας του σπουδαστή για ομαδική συνεργασία στα πλαίσια της εκπαιδευτικής εποπτείας
  • Ανάπτυξη της ικανότητας για σύνδεση των θεωρητικών γνώσεων με την πρακτική τους εφαρμογή στο Κέντρο Πρακτικής Άσκησης
  • Ανάπτυξη της ικανότητας για καταγραφή και παρουσίαση(γραπτή και προφορική) της εργασίας του

^ Αρχή Σελίδας