Ανακοινώσεις  
ΝΕΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (07/11/2018)
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΑΣ ΣΤΗ ΣΔΟΚΕ (24/10/2018)
ΝΕΟ E-MAIL ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ (22/10/2018)
ΓΡΑΦΕΙΑ ΚΑΙ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (06/10/2018)
 Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας Department of Social Work 
Πρακτική Εργαστηριακή Άσκηση ΙΙ - Εποπτεία
ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το Εργαστηριακό Μάθημα Πρακτική Εργαστηριακή Άσκηση (ΠΕΑ ΙΙ)-Εποπτεία Ι Ι στοχεύει στην περαιτέρω εξοικείωση των σπουδαστών με το περιβάλλον της Κοινωνικής Υπηρεσίας-Οργάνωσης και τη διασύνδεση θεωρητικών γνώσεων με την πρακτική της Κοινωνικής Εργασίας. Πιο συγκεκριμένα: 
 
Σε σχέση με την Υπηρεσία-Οργάνωση 
  • Ικανότητα εφαρμογής τεχνικών  εκτίμησης αναγκών/ προβλημάτων σε σχέση με τους εξυπηρετούμενους μέσω της  Διαμεθοδικής Κοινωνικής Εργασίας
  • Περαιτέρω κατανόηση και ερμηνεία των κοινωνικών προβλημάτων σε σχέση με την κοινωνική λειτουργικότητα του εξυπηρετούμενου στο περιβάλλον της Υπηρεσίας-Οργάνωσης
  • Εμβάθυνση σε τεχνικές-μεθόδους παρατήρησης, δεξιότητες κοινωνικού λειτουργού, συλλογής και καταγραφής στοιχείων στο πλαίσιο της Υπηρεσίας-Οργάνωσης
  • Περαιτέρω Εξάσκηση στην ανάπτυξη δεξιοτήτων γραπτής και προφορικής επικοινωνίας (σύνταξη κοινωνικού ιστορικού, συλλογή στοιχείων, λήψη συνέντευξης, κ.ά.)
  • Ενεργό συμμετοχή στην παροχή συμβουλευτικής στο πλαίσιο της Οργάνωσης και ανάπτυξη δεξιοτήτων λήψης αποφάσεων
  • Εμπλοκή στις διαδικασίες αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών
  • Τήρηση αρχών επαγγελματικής δεοντολογίας
Σε σχέση με την Εποπτεία 
  • Ανάπτυξη ικανοτήτων  ανάλυσης, αξιολόγησης, παρουσίασης περιστατικών στην εποπτική ομάδα
  • Καλλιέργεια δεξιοτήτων  για σχεδιασμό δράσης/παρέμβασης σε ατομικό, ομαδικό και κοινοτικό επίπεδο
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων αυτοέλεγχου και αυτογνωσίας σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο
  • Παραδοχή επαγγελματικού ρόλου και ταυτότητας του Κοινωνικού Λειτουργού
  • Προετοιμασία για επαγγελματικό ρόλο, αυτονόμηση και ανεξαρτησία
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων για διασύνδεση της πρακτικής με ερευνητική δράση

^ Αρχή Σελίδας