Ανακοινώσεις  
OΡΚΩΜΟΣΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (05/02/2019)
«Πίνακες αντιστοιχίσεων μαθημάτων του τμήματος Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής με μαθήματα του πρώην Τμήματος Μηχανικών Ενεργειακής Τεχνολογίας» (29/10/2018)
Ηλεκτρονικές Διευθύνσεις Τμημάτων ένταξης φοιτητών Τμήματος Μηχανικών Ενεργειακής Τεχνολογίας (24/10/2018)
 Τμήμα Μηχανικών Ενεργειακής Τεχνολογίας ΤΕ 
Pclab - Έρευνα

| Αρχική σελίδα | Εκπαίδευση | Προσωπικό | Δημοσιεύσεις | Έρευνα | Λογισμικό |




Ερευνητικά ενδιαφέροντα
Συμμετοχή σε ερευνητικά έργα
Παρακολούθηση διδακτορικών

Ερευνητικά ενδιαφέροντα
  • Προσομοίωση και Βελτιστοποίηση Συστημάτων
  • Τεχνητή Νοημοσύνη.
  • Νοήμονα Εκπαιδευτικά Προγράμματα.
  • Μαθησιακά Περιβάλλοντα με αλληλεπίδραση.
  • Σχεδίαση - υλοποίηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού


Συμμετοχή σε ερευνητικά έργα
  • «Μελέτη Εφαρμογής Έμπειρων Συστημάτων Διαχείρισης σε Υβριδικά Συστήματα», Πρόγραμμα Valoren 22201 Μελέτη σκοπιμότητας ηλιακών PV. (Τελείωσε το 1992)
  • «Ανάπτυξη έμπειρου συστήματος με Ασαφή Λογική για τη διαχείριση ενέργειας», Τ.Ε.Ι. Αθηνών - Επιτροπή Ερευνών. (Τελείωσε το 1995)
  • «Επιλογή Ανεμογεννήτριας από ανεμολογικά δεδομένα περιοχής», Τ.Ε.Ι. Αθηνών - Επιτροπή Ερευνών. (Τελείωσε το 1995)
  • «Βελτιστοποίηση Αυτόνομου Ηλιακού Συστήματος Πρόψυξης γάλακτος σε απομονωμένες κτηνοτροφικές περιοχές», Τ.Ε.Ι. Αθηνών - Επιτροπή Ερευνών. (Τελείωσε το 1995)
  • «Development of Water Desalination Plant through Reverse Osmosis Powered by Wind Energy in the island of Patmos (Greece)», ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ APAS (Τελείωσε το 1995).
  • «Horizontal Energy Renewable Multimedia Educational Software (HERMES)», Πρόγραμμα ALTENER, XVII Directorate-General for Energy. (Τελείωσε το 1998)
  • «Μικρόκοσμοι Διανυσμάτων» στα πλαίσια της ενέργειας ΟΔΥΣΣΕΙΑ στο έργου ΣΕΙΡΗΝΕΣ, ΕΠΕΑΕΚ, ΕΝΕΡΓΕΙΑ 1.1.β. (Τελείωσε το 1999)
  • «Integrated Fundamental Energy Saving Training Organised Software (IFESTOS)». Πρόγραμμα SAVE, XVII Directorate-General for Energy Saving. (Τελείωσε το 1999)
  • «Πιλοτικό πρόγραμμα εκπαίδευσης από απόσταση σε θέματα Οικονομικών, Διοίκησης και Πληροφορικής με χρήση Νέων Τεχνολογιών» στα πλαίσια του ΕΠΕΑΕΚ, ΕΝΕΡΓΕΙΑ 3.1.δ.2. (Τελείωσε το 1999)
  • «Μελέτη προτύπων εισαγωγής και αξιολόγησης εκπαιδευτικών τεχνολογιών και καινοτομιών» στα πλαίσια του έργου «Έρευνα» του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας. (Τελείωσε το 2000)
  • «Μαθησιακό Περιβάλλον Διαλογικών Πολυμέσων για τη διερευνητική μελέτη της Ιστορίας και της Τέχνης με τη χρήση των Ιστορικών Πηγών». Έργο ΕΠΕΑΕΚ Ε22, ΕΝΕΡΓΕΙΑ 1.1.β. (Τελείωσε το 2000 και βρίσκεται στη φάση αξιολόγησης από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο)
  • «Μάθημα» στα πλαίσια του έργου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου «Αναδιατύπωση και Εκσυγχρονισμός των Προγραμμάτων Σπουδών στο Τομέα των Φυσικών Επιστημών με Σύγχρονη Παραγωγή Διδακτικού Υλικού», Ενέργεια 1.1α. (Τελείωσε το 2000)
  • «Techniques for dissemination of productive innovations and the creation of job profiles», Πρόγραμμα LEONARDO DA VINCI, Directorate - General XXII- for Education, Training and Youth. (Συνεχίζεται)
  • «Μελέτη, Σχεδίαση και Ανάπτυξη Νοήμονος Συστήματος για την Τηλεκπαίδευση» στα πλαίσια του έργου ΠΕΝΕΔ 1999.
  • «Connected Language Learning - CoLearning», στα πλαίσια του IST 2001-7-1Α.
  • «Αναμόρφωση του προγράμματος σπουδών με τεχνολογίες πληροφορικής, μαθήματα στο διαδίκτυο και εξειδίκευση με εκπαίδευση από απόσταση» του τμήματος Ενεργειακής Τεχνολογίας, 2003.
  • «Ανάπτυξη ενός Προσαρμοστικού Συνεργατικού περιβάλλοντος μάθησης και συστήματος Στερεοσκοπικής Απεικόνισης για Εκπαίδευση από Απόσταση μέσω Διαδικτύου» ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ 2004.
  • «Σύστημα αυτοματοποιημένης παρακολούθησης και καταγραφής της εξάσκησης σπουδαστών σε εργαστηριακές ασκήσεις και υποβοήθησης της αξιολόγησης τους με χρήση ασαφούς λογικής», ΘΑΛΗΣ ΤΕΙ Αθήνας, 2010.
  • «Σύστημα διάγνωσης, υποβοήθησης και αξιολόγησης κατά την θεωρητική και εργαστηριακή εκπαίδευση φοιτητών με χρήση τεχνητής νοημοσύνης» ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ ΙΙΙ 2012.
Παρακολούθηση διδακτορικών
  1. «Προσαρμοστικό Μοντέλο Εκτίμησης Μαθησιακών Ιδιαιτεροτήτων του Μαθητή και Παροχής κινήτρων Δραστηριοποίησης», 2000.
  2. «Εκπαιδευτικό λογισμικό στη Φυσική εποικοδομητικού τύπου», συνεχίζεται.
  3. «Σχεδίαση, ανάπτυξη και αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων και δραστηριοτήτων με αξιοποίηση logo-like περιβαλλόντων.», συνεχίζεται.

^ Αρχή Σελίδας