Διακριτή διδασκαλία
Στόχος του μαθήματος είναι οι σπουδαστές να κατανοήσουν την εικαστική γλώσσα και τις αρχές σύνθεσης (αξονικότητα, συμμετρία, ασυμμετρία, ρυθμός-επαναληπτικότητα, ρυθμός-κίνηση), ως προς το «Βασικό σχέδιο» και την εξοικείωσή τους την πρακτική της κατασκευής μορφών, ως προς τη «Πλαστική».
Μέσω των ελεύθερων ασκήσεων σχεδίων και των προτύπων μελέτης, μελετούνται τα στοιχεία του σχεδίου - σημείο, γραμμή, σχήμα, μορφή, έννοια, αξία, χρώμα και σύσταση - εξετάζονται μαζί με τις αρχές που ενοποιούν αυτά τα στοιχεία, σε μια σαφή οπτική εννοιολογική οργάνωση και τα στοιχεία της φόρμας. Η συζήτηση και η κριτική των προγραμματισμένων εκφραστικών ασκήσεων, επιτρέπουν στους σπουδαστές να αναπτύξουν μια εποπτεία των στοιχείων και των αρχών της βασικής σύνθεσης.
|
Ημερομηνία Δημιουργίας : 07/03/2012 |
|