ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Διακριτή διδασκαλία:
Ζητήματα όπως η σύνθεση, η οριοθέτηση του χώρου στις δύο και στις τρεις διαστάσεις, οι αμφίρροπες επιδράσεις μεταξύ της τέχνης και του εφαρμοσμένου σχεδιασμού, επανέρχονται ως μαθησιακοί στόχοι και σε αυτό το εξάμηνο. Δίνεται επίσης μεγαλύτερη έμφαση στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης του σπουδαστή, στην εξέλιξη του προσωπικού του τρόπου έκφρασης, αλλά και στην δυνατότητα έρευνας και συνεργασίας με άλλους.
Project 2014-15
Περίγραμμα Ασκήσεων Γ' Εξαμήνου
Άσκηση 1 του Εργαστηρίου "Εικαστικές Συνθέσεις και Χρώμα στο Χώρο"
Βοηθητικές πληροφορίες:
Άσκηση 2 του Εργαστηρίου "Εικαστικές Συνθέσεις και Χρώμα στο Χώρο"
Βοηθητικές πληροφορίες:
Προτάσεις για την επιλογή μοτίβου ταπετσαρίας
1.Cole and Son (συλλογή Geometric)
http://www.cole-and-son.com/en/collection-32/
2.Graham and Brown (συλλογή Geometric)
http://www.grahambrown.com/us/wallpaper-pattern/geometric-wallpaper
3.Ulf Moritz (συλλογή 2012)
http://ulfmoritz.com/#/design/wallpaper-2012
4.Erica Wakerly (συλλογή geometric)
http://www.ericawakerly.co.uk/geometric.htm
5.Tom Dixon
http://www.marinasfakianaki.gr/ (Products - Wallpapers – Tom Dixon)
Άσκηση 4 του Εργαστηρίου "Εικαστικές Συνθέσεις και Χρώμα στο Χώρο"
Κατασκευή μακέτας -
Βοηθητικά παραδείγματα 3-διάστατων συνθέσεων των αρχιτεκτόνων:
Herzog & de Meuron (φωτ. 1,2,3,4,5,6,7,8)
Daniel Libeskind (φωτ. 9,10,11)
Rem Koolhaas - OMA (φωτ. 12,13,14)
Αρχείο με φωτογραφίες
|